wanna see some pictures?? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anita mulder - WaarBenJij.nu wanna see some pictures?? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anita mulder - WaarBenJij.nu

wanna see some pictures??

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg anita

13 Oktober 2006 | Suriname, Paramaribo

heej sneeuwwitjes!!

ik heb een poging gedaan om foto's op internet te zetten zodat jullie een beetje een indruk kunnen krijgen van hoe het hier is, en wat ik allemaal beleef!!

via deze link moet je er als het goed is op kunnen komen!

Anne is echt de fotograaf in onze club, zij heeft ook een heleboel foto's online. Deze staan op:

http://s92.photobucket.com/albums/l33/annewoertman/Suriname/ 2e%20week%20enzo/

HAve fun met foto's kijken!!

Bigi brasa,
Anita

• 13 Oktober 2006 - 15:32

Jessica:

Hey meis!

Aan de foto's te zien vermaak jij je wel!

Kus Biet en Jes

• 13 Oktober 2006 - 16:43

Renske:

Hey anita!!
    super tof zeg die foto's...
    ziet er allemaal erg gezellig en leuk uit!!!!
    tis hier fris en minder fijn weer...
    b'tje jammer :(
    als het goed is wordt dat weer wat beter de komende dagen, maar je weet het nooit hier in dit kaaskoppenlandje ;)
    wens je komende week weer veel suc6 met je activiteiten.. hopelijk verloopt het deze keer iets minder chaotisch :P
    groetjes en lfs
    de ikke

• 13 Oktober 2006 - 20:03

Ranil:

Heej lekkerding,
    sneeuwwitjes? hmmm ;)... Maar dat ziet er wel chill uit op die foto's! Zo te zien wel gezellig daar zo! En jah... het is hier echt al koud... brrrr
    Veel plezier nog!!
    Knuf Ranil

• 14 Oktober 2006 - 20:01

Fam. Dillerop:

Leuk hoor om te zien wat je allemaal doet. nog bedankt voor het leuke kaartje. we blijven je volgen hoor. groetjes uit steeds kouder worden Coevorden ha ha

• 15 Oktober 2006 - 19:45

Tijn:

Wat een leuke foto's babe! Fijn dat het leuk hebt!

Liefs,

Tijn.

• 15 Oktober 2006 - 21:50

Aron:

hey kanjer!

Gewoon een link gemaakt .. ga je er verstand van krijgen ofzo haha! Geintjuh Goed bezig lief! Super leuke foto's kan nu echt niet meer wachten om je kant op te komen! Ben echt blij dat je goed vermaakt! Denk aan je kanjer je bent super!

Heel veel plezier en succes met het project!

mis je ...

Dikke kus!