some pictures - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anita mulder - WaarBenJij.nu some pictures - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van anita mulder - WaarBenJij.nu

some pictures

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg anita

09 November 2006 | Suriname, Paramaribo

heej lieve mensen!

Allereerst wil ik jullie even bedanken voor alle leuke reacties die ik krijg op mijn site, via mail, post en via sms! Echt heel erg tof om wat van jullie te horen!

Verder ben ik bezig geweest om weer wat foto's op mijn album te zetten. Er staan nu weer wat foto's op van Brownsberg! Binnenkort komen er ook foto's op van het buurthuis enzo, maar vandaag is de computer niet snel genoeg om dat in een keer te doen, helaas.
Ik heb er voor gekozen om eerst deze foto's er op te zetten, aangezien er iemand is die heel graag een aantal "jungle foto's" wil zien! Bij deze pap! Veel plezier met kijken!

Volgende keer komt er weer een langer stukje!

Tot de volgende keer dus maar weer!!

kus,
Anita

  • 09 November 2006 - 17:24

    Harry Uit Apeldoorn:

    Dag lieverd ,
    Wat leuk hé om zo op de hoogte te blijven van jou reilen en zeilen. Als ik die foto's zie denk ik weer heel even terug aan Thailand, dat was toch ook wel iets speciaals vind je ook niet. Geniet maar fijn het is je gegunt, dat zullen we allen niet gauw vergeten.
    Een dikke kus voor jou van ons.
    Harry.

  • 09 November 2006 - 23:46

    Bosvrouw:

    1 vraagje... was jij je daar wel eens?? je hebt zo'n apart kleurtje!! ;)
    Heb net ff alle foto's bekeken...
    echt errug leuk!!!
    lfs

  • 15 November 2006 - 21:03

    Sander:

    Hey lief! sorry dat je zo lang niets van me gehoord heb maar heb het een beetje druk gehad =)! Maar echt leuk dat je ons een beetje op de hoogte houd zo! kan alleen de fotos waar je het over had niet vinden, zal wel aan mij liggen ;)

    nou veeeeel plezier daar nog en tot horens =)

    Dikke kus sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2007

terug in nederland..

16 Januari 2007

de laatste loodjes..

04 Januari 2007

happy new year!!

23 December 2006

Teiwei Gunsi

19 December 2006

tripjes naar het binnenland..
anita

Actief sinds 30 Sept. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 16497

Voorgaande reizen:

21 September 2006 - 02 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: